Τρίτη 24 Δεκεμβρίου 2013

Ανεκδοτάκια... Χριστουγεννιάτικα της κρίσης


- Mωρό μου χρόνια πολλά,καλά Χριστούγεννα. Σε πήρα κάτι για τον λαιμό...
- Αλήθεια; Tι;
- Halls.

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~
- Αφεντικό, θα μου δώσεις δώρο Χριστουγέννων;
- Μα τι ρωτάς τώρα, Φυσικά. Πάρε μια βασιλόπιτα... 

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~
Κοπη βασιλόπιτας σε ένα ελληνικο σπίτι:
- Του Χριστού.
- Του σπιτιού. 
- Του φτωχού.
- Του φτωχού.
- Του φτωχού. 
- Του φτωχού. 
- Του φτωχού...

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

Πάλι καλά που είχα υιοθετήσει 2 παιδιά από την Αφρική και μου στέλνουν κάνα φράγκο στις γιορτές...

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

- Θα μου δώσετε δύο κουραμπιέδες κι ένα μελομακάρονο;
- Να τα δοκιμάσετε;
- 'Οχι, σε κουτάκι. Για δώρο είναι...

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

Στη δουλειά μας έδωσαν δώρο Χριστουγέννων.
Σε μένα έτυχε playmobil πειρατής...

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

Μίζερος λαός οι Έλληνες. Κοντεύουν Χριστούγεννα κι' ούτε ένας άστεγος δεν έχει στολίσει παγκάκι...

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

- Εγώ στόλισα και το αυτοκίνητο φέτος για τις γιορτές.
- Έλα ρε, πώς;
- Είναι αναμμένα όλα τα λαμπάκια... της βενζίνης, της μπαταρίας & του σέρβις!

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

Αγαπητοί σεφ, φέτος για το τραπέζι των Χριστουγέννων, παρακαλώ να μην χρησιμοποιείτε την έκφραση "θερμοκρασία δωματίου" στις συνταγές, εκτός αν περιγράφετε παγωτό ...


Φέτος τα Χριστούγεννα οι Έλληνες θα στολίσουν Χριστουγεννιάτικο δέντρωω. 

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

-Μπαμπά, τι θα μου πάρεις τα Χριστούγεννα;

-Τις εισπράξεις απ΄τα κάλαντά σου, αγόρι μου...


~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

Πήρα χριστουγεννιάτικο δέντρο από το ΙΚΕΑ. Είχε μέσα μόνο ένα τσεκούρι και χάρτη για το δάσος.

~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~

Καλά Χρωστούγεννα σε όλους....! Ευτυχισμένος ο νέος φόρος....!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.