Παρασκευή 31 Ιανουαρίου 2014

Μεθυσμένα ανέκδοτα...



Συνειδητοποίησα πόσο ήπια χθες βράδυ, όταν με χτύπησε αμάξι..... ....................Παρκαρισμένο.


 - Σταμάτα να πίνεις! Έχεις πιει 4 ποτά x 10 € = 40 €

- Μιλάς εσύ που πήρες κρέμα προσώπου 95 €..;;
- Για να με βλέπεις όμορφη ...
- Και με 40€ το ίδιο σε βλέπω...!!!!!


 - Το ποτό δεν έδωσε ποτέ καμία λύση σε κανένα πρόβλημα, αλλά πάλι ούτε και το γάλα.




- Και μη πίνεις πολύ εκεί που είσαι..
- Ντάξει ρε μάνα, μιλάμε μετά..
- Γεια σου παιδί μου..
- Γεια μας μάνα....!


 - Μία μπύρα.
- Βαρέλι;
- Ναι μωρέ, φέρτο...


Αστυνομικος πλησιαζει μεθυσμενο οδηγο.

- Καλησπέρα, έχετε πιει;
-Όχι, σ'εσάς παραγγέλνουμε;


- Τι θα θέλατε να πιείτε; Σαμπάνια, μπύρα, κρασί, βότκα;
- Ναι , και μ'αυτή τη σειρά παρακαλώ...


 - Πρέπει να σταματήσεις να πίνεις αν δε θέλεις να καταστρέψεις το συκώτι σου.
- Ρε γιατρέ όλο τα ίδια λες οταν έρχεται η σειρά σου να κεράσεις...


- Με αποκάλεσε αλκοολικό.
- Και τί της απάντησες;
- Let's drink to that.. 




Γιατί με σταματήσατε κ. αστυνόμε;
- Τί μπουκάλι είναι αυτό;
- Νερό.
- Μα αυτό είναι κρασί.
- Μέγας είσαι Κύριε και θαυμαστά τα έργα Σου...


Παει μια γατα σε ενα μπαρ και λεει στον μπαρμαν: "Βαλε μου ενα oυισκας.."


 - Ειμαι ο Κωνσταντινος και ειμαι αλκοολικος.
- Μπραβο Κωνσταντινε που το μοιραστηκες μαζι μας. Ας πιουμε σ' αυτο ...



Ένας τροχονόμος τύφλα στο μεθύσι σταματά ένα μοτοσυκλετιστή που είναι τύφλα και αυτός .
- Δεν ξέρεις οτι απαγορεύονται τρία άτομα πάνω σε μηχανή ?
- Καλά , κι ήταν ανάγκη να με περικυκλώσετε ?



Μπαίνει ένας μεθυσμένος σ' ένα λεωφορείο, κι αρχίζει να φωνάζει :
- Οι μπροστινοί είστε κερατάδες, οι μεσαίοι αδελφές, κι αυτοί που κάθονται πίσω, είστε χ*στηδες, ρεεεεεεε......
Ο οδηγός νευριασμένος, σταματάει απότομα το λεωφορείο, πιάνει τον μεθυσμένο από τους ώμους, και ταρακουνώντας τον, του λέει :
- Για πες ξανά, ποιοί είναι οι κερατάδες, οι αδελφές και οι χ*στηδες!
- Ε, ρε φιλαράκι, και που να ξέρω εγώ; Με τόσο απότομο φρενάρισμα, τώρα όλοι ανακατεύτηκαν....!



- Δεν ήμουν τόσο μεθυσμένος!!
- Ρε μας δουλεύεις; Πήδηξες σε έναν υπόνομο και φώναζες Μario το ξέρω ότι είσαι μέσα..!!


 Ο Παναγιώτης ξυπνάει στο κρεβάτι του με ένα τρομερό πονοκέφαλο. Το κεφάλι του πάει να σπάσει. Με το ζόρι ανοίγει τα μάτια του και το πρώτο που βλέπει είναι 2 ασπιρίνες και ένα ποτήρι νερό στο κομοδίνο του.

Ανακάθεται και βλέπει τα ρούχα του καθαρά και διπλωμένα στην καρέκλα μπροστά του. Κοιτάζει το δωμάτιο και συνειδητοποιεί ότι όλα είναι πεντακάθαρα και τακτοποιημένα. Βγαίνοντας από το δωμάτιο βλέπει ότι όλο το σπίτι είναι στην εντέλεια. Στην κουζίνα βλέπει ένα σημείωμα.

«Μωρό μου, θα βρεις το πρωινό σου στον φούρνο. Πήγα να ψωνίσω για να σου μαγειρέψω λαγό το μεσημέρι που ξέρω ότι λατρεύεις. Σ' αγαπώ.».

Πράγματι το πρωινό ήταν στον φούρνο ζεστό και λαχταριστό. Πάει να καθίσει και κάθεται πάνω σε ένα «Σπορ του Βορρα». Τα κοιτάει και προς έκπληξη του είναι τα σημερινα.

Εκείνη την στιγμή μπαίνει και ο γιος του στην κουζίνα.

- Καλημέρα γιε μου, μπορείς να μου πεις τι έγινε χθες;

- Κοίταξε, γύρισες σπίτι στις 5 το πρωί, μεθυσμένος και με λερωμένα ρούχα γιατί κάπου είχες πέσει στον δρόμο, έπεσες και από τις σκάλες καθώς ανέβαινες και από τα νεύρα σου έσπασες το καλό σερβίτσιο και κάτι έπιπλα.

- Και τότε γιατί η μητέρα σου μου έκανε πρωινό, μου αγόρασε εφημεριδα και έχει όλο το σπίτι στην εντέλεια;

- Α, αυτό λες; Η μαμά σε έσυρε στο κρεβάτι και όταν πήγε να σου βγάλει το παντελόνι άρχισες να φωνάζεις: «Άσε με ήσυχο κυρά μου, είμαι παντρεμένος!»


 Πηγή: http://krasodad.blogspot.gr



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.